16 februari 2006

Smink

Min stora tjej och jag har visst detta intresse gemensamt :) Hon fick ett sminkhuvud i julklapp av tomten, och pysslade med det en kväll... så kom hon ut från sitt rum så här "välmejkad" med både läppstift och rouge. Gissa om hon möttes av glada miner. Men ingen skrattade, för oj, vad förnärmad, sur och arg hon hade blivit då... Visst är hon fin!
Jag själv gillar smink, och har alltid gjort det, även om jag inte sminkar mig varje dag... När vi var små, min kompis och jag, så bestämde vi att jag skulle bli hennes sminkös när hon blev värlsdberömd artist :) (Kanske snart dags att byta yrke då, eller vad tror du kompis?)

2 kommentarer:

kramgo_72 sa...

Ja man ska ju försöka uppfylla sina drömmar, eller hur...?

Hade själv ett sminkhuvud när jag var liten, men fick själv aldrig det rätta intresset för smink... Föredrar den naturella stilen jag.

Kram

Anonym sa...

Hur gulligt som hellst;)