25 mars 2006

Igår kväll

hade jag och arbetskamraterna jättetrevligt!! Jättekul på förfesten hos J, dit 12 av oss for, några var hos B innan. Bra musik, diverse dryck och mycket prat! Vi var 27 stycken som gick ut, så vi valde att dela upp oss lite innan...
När vi väl kom iväg så var maten var precis så god som jag hade hoppats! Fast, saknade potatis till fisken.... men de ugnsbakade rödbetorna var jättegoda de också! Efter god mat och fantastisk efterrätt bestående av varm fruktsallad m flarn med lönnsirapglass (tro jag det var) så gick de flesta av oss till puben som finns bredvid restaurangen. Där blev det mingel, dans och prat och diverse dryck... Jag kom hem vid 01.30, slapp taxi eftersom en arbetskamrat körde, och skjutsade hem 4 av oss.
Somnade så småningom, men sov inte så hilma bra. Vaknade ofta. klev iallafall inte upp förrän 8. liite seg och trött, men annars helt okej! Dagen idag har jag varit hemma med barnen då sambon for med några kompisar och kollade på skotertävling i en grannkommun. Nu ikväll är jag alldeles ensam, för Elin och ida sover för tillfället, och sambon och Felicia har farit till en stuga med Felicias kompis F och hennes pappa (som råkar vara barndomskompis till min sambo!) Ikväll ska jag bara mysa och se CSI, och möjligen det nya underhållningsprogrammet på SVT, vad det nu hette.

Inga kommentarer: