26 mars 2006

Skönhetsfavoriter

Favoritlistan hittade jag hos LipGloss Bitch (en av de bloggar jag kollar in på regelbundet)

Jag ser allteftersom jag skriver hur enahanda jag är vad gäller märke... fast budget och märkes varieras lite iallafall :)

(Alla vet nog inte det om mig, men jag tycker om allt som har med smink och hudvård att göra!)

  • Rengöring: Nivea Visage
  • Ansiktsvatten: Nivea Visage
  • Ansiktsskrubb: Lóreal Refinish
  • Ögonmakeup remover: Oriflame Absolute make up remover
  • Dagkräm: Nivea Visage Natural beuty booster och Clinique Dramatically different...
  • Färgad dagkräm: använder ej
  • Ögonkräm: Clinique All about eyes
  • Allroundkräm: använder ej

  • Foundation: Clinique
  • Concealer: Clinique airbrush
  • Löst puder: Clinique
  • Fast puder: Maybelline Pure powder
  • Rouge: Clinique Färg 20 mocha pink
  • Bronzing: använder ej

  • Mascara: Clinique Naturally Glossy eller
  • Eyeliner: Max factor , som jag nästan aldrig använder...
  • Kajal: Clinique Quickliner Färg 03 roast coffee
  • Ögonskugga: Clinique High impact duo nr 03 och Nouba nr 58

  • Läppglans: Lóreal Glam shine
  • Läppbalsam: Oriflame
  • Läppstift: Clinique Colour surge
  • Läppenna: använder ej
  • "Plumper": använder ej

  • Hudkräm: Nivea
  • Kroppsskrubb: Nivea
  • Shampo/balsam: Lóreal Volume extreme (köpt hos frissan)
  • Hårstyling: Schwarzkopf Osis
  • Doft: Simply(Clinique),Provocative woman(Elizabeth Arden)
  • Nagellack: Maybelline Colorama

1 kommentar:

helena sa...

Colorama lacket är verkligen ett kap!