26 mars 2006

S som i söndag

...och S som i Sund och S som i Start! Idag nystartar jag. Motivationen har kommit åter! Egentligen ville jag starta redan i fredags, men med FEST planerat sedan länga var det inte läge, och igår var jag lite trött och dagen efter, så då skyllde jag på det. Visst är jag lite trött idag också, för Elin vaknade 04.45 enligt de gamla tiden... och vaknade 2 ggr inatt också. Ida sov hela natten, från 19.30 till stax efter 05!
Nu sätter jag igång med att skriva in allt jag äter på Aftonbladets Viktklubb . Faktiskt ganska effektivt, bara det att få SE allt man stoppat i sig. än så länge är det ju förstås bara morgon, men jag känner mig verkligen peppad!
Ska ut på en promenad sedan när Elin och Ida har vilat klart. De sover nämligen väldigt dåligt (för kort stund) när de ligger i vagnen. I vagnen vill de sitta och titta och se allt som man går förbi, och se allt som händer. Solen skiner idag, så det blir solglasögon på :)

Inga kommentarer: