13 december 2005

Dagisföljetongen...

Vad ska man ta sig till???
Nu verkar det som att de som jag satt mitt hopp till i den här frågan bara vill hänvisa vidare till den rektor som inte alls lyssnat på mig hittills...
Områdeschefen ringde idag angående det mail jag skickat till en annan person, som då i sin tur lämnat ärendet vidare till områdeschefen... som alltså har pratat med rektorn om mitt ärende, och inte säger varken bu eller bä, utan bara att det är rektorn jag ska prata med.
Jag har kämpat på för Felicias skull med allt detta tjafs om andra tider hela höstterminen. Nu vet jag inte om jag orkar krångla längre. Får väl göra som så att Felicia får vara på dagis om systrarna råkar ha en så dag att det går... Men det känns ju inte heller rätt, för då blir det ju hon som hamnar i kläm. Hon älskar ju verkligen sitt dagis, och alla sina kompisar!
Vad är det här för kommun, där man tydligen inte kan överklaga beslut till "högre instans" utan bara blir hänvisad tillbaka där man började??????

Inga kommentarer: