31 december 2005

Hittade en lista...

hos Ellis .., som jag lånade!

5 bra saker som hände dig under 2005:

  1. Elin!
  2. Ida!
  3. Felicia är en glad och jättegullig storasyster-ingen svartsjuka alls, som man var lite orolig för...
  4. Att allt gick så bra, trots den stora blodförlusten och akut snitt och allt...
  5. Omplaceringen under graviditeten var bra! Lärde mig mycket nytt!

5 saker du önskar dig under 2006:

  1. Viktminskning- ska fortsätta (börja om...) med Viktklubben !
  2. Att hela familjen får vara friska.
  3. Att kommunen ändrar sig om Flisans 15-timmarsplacering!
  4. Att jag ska få må bra.
  5. Att jag vidareutbildar mig, om det startar någon VUB nån gång!

5 saker du vill ändra på i ditt liv under 2006:

  1. Vikten
  2. Vill kunna ha alla mina fina (undanstoppade) kläder!
  3. Bli mer aktiv. Motionera mera.
  4. Lite makeover i huset här och där... så att det passar bättre för en 5-personers familj...
  5. Att jag ska känna mig säkrare och bättre på jobbet.

Inga kommentarer: