29 november 2005

Helgen som varit

I fredags åkte vi till mitt föräldrahem, ca 20 mil härifrån, för att fira min mamma som fyllde 60 år i söndags. Min äldre bror och hans familj kom upp från mellansverige, och mina mostrar hade kommit upp från Småland! Jättetrevlig helg! Och massor med god mat och fika. Inte i enlighet med mitt viktklubbande, men det är sånt man får ta. nu är vardagen åter igen då man är hemma. Det fanns många villiga bebispassare, och Felicia hade så roligt med sina kusiner! Och snö fanns det att plumsa omkring i, till Felicias stora lycka, och jag tror att hennes pappa blev nästan lika glad ;) Tyvärr är det inte lika mycket snö här hemma, men det har iallafall kommit ett par cm, så det är vitt och vackert. julstämningen börjar infinna sig! :)

1 kommentar:

Elisabet. sa...

Och då ska jag lämna ett litet avtryck hos dig. Hoppas att det löser sig med timmarna du skrev om. Ibland är samhället så STELBENT. Lycka till!