05 november 2005

Tidig morgon...

Klockan 05.10 fick jag kliva upp idag. Då tyckte lilla Elin att hon hade sovit klart, och att hon behövde äta på en gång... Bara att masa sig upp. Ida, som åt inatt vid 01 vaknade kl 06. Sambon var på väg upp, men jag tyckte att han kunde få sova vidare. vi brukar göra så, att vi får sova en morgon var på helgen. Imorgon är det min tur!! Storasyster Felicia sover gott än så länge, det blev lite senare än vanligt för henne igår kväll. Föräldrarna tittade förbi igår, de hade varit i grannstaden för att försöka shoppa, men hade inte hittat så mycket som de hade tänkt. Lite plåster på såren var det dock att hinna se oss eller snarare barnbarnen :) innan de åkte de 20 milen hem. Jag håller på att åtgärda min vikt... är nu inne på andra veckan med Aftonbladets viktklubb. -1,4 blev det efter första veckan! På måndag är det dags för nästa vägning! Skulle behöva motionera mera, men tiden och orken är lite begränsad just nu... Kommer iallafall ut med grannen på raska 50-minuterspromenader minst tre gånger per vecka. Inte illa, eftersom jag inte rörde mig alls innan... Känns iallafall bra att ha kommit igång med mitt "nya liv", som inte startade på en måndag, utan på en tisdag. Många kilon ska bort; samlade på mig en hel del under tvillinggraviditeten, och trivs inte med mig själv just nu. Har satt som slutmål att vara klar innan semestern till sommaren, och har satt upp flera delmål för att komma dit!

Inga kommentarer: