14 november 2005

Ny våg!

Idag har vi varit hos fotografen med småsystrarna. Inte helt lätt att ta bra kort på lite halvtrötta twins! Korten på Elin kommer garanterat att bli bra, och säkert de på Ida också, även om hon vägrade le... De gemensamma korten ska däremot bli spännande att se... Bra julklappar att ge till mor- och farföräldrar! Felicias dagiskort ska också få bli julklapp till alla möjliga. Och snart måste man ju börja tänka på att ta kort till julkorten också!! Mycket att tänka på blev det! :) Idag ska svärmor köpa en ny våg åt mig (de säljer såna på hennes jobb, och jag får den till hennes pris!), det blir en OBH Nordica Quadro nånting, som verkar både snygg och bra. Min nuvarande våg är hemsk! Visar så olika varje gång! Håller man på med projekt viktminskning vill man ju liksom ha en rättvisande våg! Svärfar kommer hit med vågen imorgon då han ska vara barnvakt, och så skickar jag pengarna med honom. Smidigt! Jo, svärfar ska vara barnvakt igen imorgon, eftersom jag ska till frissan (välbehövligt). Problemet är bara att jag inte kan bestämma mig för om jag ska ha kort eller om jag ska försöka spara ut håret lite... Svåra beslut! :) Tänk vilka svåra bekymmer man brottas med... ;)

2 kommentarer:

kramgo_72 sa...

Alla har vi våra bekymmer *ler*
Står själv i valet och kvalet om jag ska beställa en tid hos frissan för att göra slingor eller om älsklingen ska få göra det på mig här hemma...

Gillar din blogg, så jag lägger till dig i min lista!

Kram

Milla tvillingmamma sa...

Tack för det! Nu finns du i min lista också!