24 januari 2006

Betapet med mera

Riktigt biten har jag blivit. Av Betapet. Sitter en stund varje dag, om barnen så tillåter... I början var jag helkass, men nu har jag fått in lite av det rätta "tänket", så nu är jag bara dålig :) Roligt är det iallafall!
"Ser fram emot" en låång ensam helg. Eller ensam.... jag har ju alla barnen... Sambon ska fara iväg med kompisar till Kittelfjäll... på skoter. De åker imorgon, och kommer hem på söndag. Roligt för honom att komma iväg med polarna för en gångs skull!
Det blir en trött helg för mig, eftersom Elin vaknar minst två gånger per natt nu, ocg dessutom tidigt på morgonen... Tack och lov verkar det som att Ida sover stabilt hela nätterna nu! Hoppas på en del besök i helgen ;) för lite avlastning någon stund...

1 kommentar:

kramgo_72 sa...

Mmmm, visst är Betapet jätteskoj - jag fastnar jämt där mycket längre än jag tänkt mig...
Vi kanske skulle ta en match nån gång?

Kram