08 januari 2006

Vår i glaset...

Nästan helt julfritt är det här hemma nu. Bara en julgrupp som står kvar på köksbordet nu (skymtar i bakgrunden på bilden) . Vi hjälptes åt, jag och sambon, att plocka undan allt i fredags. Igår var jag en liten sväng till stan. Köpte bland annat en kvist att sätta i mina ljusglas, nu när tomtarna och lingonriset flyttat ut därifrån. Jag är nöjd! Visst är det ganska fint med videkissarna som står i "isen" (glaskross...) Hittade också en fin och varm halsduk till mig (nedsatt från 179 till 29!) och en fin kjol till Felicia på rea. Hon blev glad! Hon vill helst bara ha den och ett linne idag, men fick förstås ta på sig lite mer när hon skulle ut :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var jättefint, känns lite vårigt med videkissar :)

Milla tvillingmamma sa...

Ja, vårigt känns det faktiskt! kan vara kul att få ha liute vårkänslor, även om det råkar vara -20 ute ... :)
Emla; jo, jag känner ju till att du har såna...tyckte om dem så mycket, att jag ville ge bort ett par! och tänkte att de kunde passa dig som är så fantasirik och konstnärlig!