25 januari 2006

Fyror ur livet

...hittade jag hos Allt under himlen som hittade dem hos Elisabet, som hittade dem hos Annika. Här kommer mina:
Four jobs you have had in your life:
  1. Kyrkogårdsarbetare
  2. Vårdbiträde
  3. Undersköterska
  4. Sjuksköterska

Four movies you could watch over and over:

  1. Dirty Dancing
  2. Sagan om ringen
  3. Bridget Jones dagbok
  4. Mitt stora feta grekiska bröllop

Four places you have lived:

  1. Arjeplog
  2. Piteå
  3. -
  4. -

Four TV shows you love to watch:

  1. Vänner
  2. Desperate housewives
  3. CSI
  4. CSI Miami

Four places you have been on vacation:

  1. Nöbbele
  2. Köpenhamn
  3. Öland
  4. ungefär överallt i Sverige... reser inte längre än så, tydligen :)

Four websites you visit daily:

  1. Aftonbladet
  2. Betapet
  3. Timglaset ... och så några bloggare till, förstås
  4. Blocket

Four of your favorite foods:

  1. Kinesiskt
  2. Fin älgstek med underbar sås, och mandelpotatis... klassikern!
  3. Min mammas Palt
  4. Bettans äppelkaka med vaniljsås till!

Four places you would rather be right now:

  1. Island
  2. Egyptens pyramider
  3. Paris skulle jag vilja åka till...
  4. ... men egentligen vill jag mest bara vara där mina nära och kära är!

Inga kommentarer: