03 januari 2006

Sjuklingar är vi allihopa...

Ja, vad ska man säga. inte är jag förvånad över att jag nu sitter här med en rejäl förkylning. Inte alls konstigt med tanke på att Felicia har varit sjuk, Elin är sjuk sedan i onsdags, och Ida har blivit sjuk i helgen. Febriga, snoriga, hostande, rosslande barn, som sover jättedåligt på nätterna. Inatt var nog sämsta natten hiottills, det har blivit extremt dåligt med sömn för både mig och sambon. Inte blir man piggare av akut sömnbrist när man redan har feber, ont i halsen, nästäppa, etc. Och jag som skulle ha jobbat idag. Går inte alls. jag hoppas att jag är feberfri imorgon, så att jag kan jobba kortkvällen då åtminstone... Jag vill ju gärna jobba mina 4 dagar per månad, ju...

1 kommentar:

kramgo_72 sa...

Hoppas ni har kryat på er nu! Inte skoj när hela familjen däckar i sjukdom...

Kram